frusen

Nu har jag varit duktig och arbetat med en hemsida som jag gör i koppling till mitt lilla webdesignföretag. Har haft svårt att hitta tiden till allt man ska göra nuförtiden när man jobbar kväll, men bara man sätter lite tid åt sidan så fixar sig allt :) och webdesign är ju något som går väldigt fort så snart man har satt sig in i det!

Idag fick jag en plötsligt längtan tillbaka till sommaren! Och vintern har inte ens börjat ännu.. men det ska bli supermysigt med snö också såklart :) Men måste inhandla en ny vinterjacka! Är sugen på antingen en grå eller vit. Får se vad det blir för spännande :) och det har blivit så kallt i lägenheten nu också! Böltade på mig en stor gosig hoodie, som hjälpte en aning iaf! :)

På tal om hoodies! Idag hittade jag nya bilder på världens gosigaste Micky i världens gosigaste tröja!
 Världens gosigaste i gosig hoodie
Han ser så söt och superkramgo ut! ♥

OCH! Imorgon ska jag försöka ta bilder på min nya hårfärg (som inte är så ny längre, men hmhm) och lägga upp här :D

Men nu ska jag vimsa vidare. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0