mums mums

Höll på att somna ståendes på jobbet idag, tack o lov hjälpte den kopp kaffe jag tog på sista rasten. Nu har jag piggnat till dock, som tur är. Kan ju inte sitta här o sova ;)

För att komma ifrån datorn lite mera har jag försökt skapa mig en tradition att se på "Jordan, Rättsläkare" och "Numbers" på nätterna efter jobbet. Jag har lyckats att par gånger, men vissa gånger har det inte gått alls bra, haha! Men ikväll ska jag baskemej se på det :) Och äta chips. MUMS.

Jag har också bestämt mig för att inhandla säsong 1 av "One Tree Hill"! Tycker den är så galet bra, den ger mig på nåt sätt motivation att ta tag i mitt liv och göra saker :) (och att Chad Michael Murray är en riktig sötnos, det är ju en megabonus ;) )

På tal om TV! Har ni inte sett "Stor i Japan" så MÅSTE ni det. Kanal 6 på söndagar, 20.30 om jag inte minns fel. Jens och Sebastian är ju så underbara!


Kommentarer
Postat av: Line

Skulle oxå behöva komma ifrån datorn då o då, men... det e ju min bästis xDDD



Stor i Japan ÄGEEEERRRR!!!! <333

2008-10-14 @ 18:42:14
URL: http://last.fm/user/ninichu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0