ute på landet

Är hemma hos mamma o pappa nu :D Jobbade i lördags och det var faktiskt roligt, tiden gick galet snabbt :D Jag fick till och med testa på lite nya saker. Sånt är alltid roligt!

Dagens outfit
Och det här var gårdagens outfit. Jag är så glad att jag köpte dom skorna och väskan! Väskan är ifrån Gekås, och skorna är ifrån en av affärerna som ligger runt om kring Gekås. Gah, vilka fynd man kan göra där :D

Nästa helg blir det inget jobb, min kompis Daniel ringde i fredags och frågade om jag var sugen på att åka till Gisleparken o festa på fredag :D Det var sjukt längesen man var ute nu, måste försöka ändra på detta! :O So that's where I'll be. Du också? ;D

Såg också en sjukt bra DVD med syrrorna, av den koreanska musikgruppen Super Junior. Åh, så fantastiska! :D Dom vet verkligen hur man sätter upp en riktig show. Super Show, som sagt! :D Westerntemat var bara så bäst! :D

Nu ska jag fixa lite mat och sedan blir det "Stor i Japan" med världens grymmaste Jens och Sebastian. Undra vilka äventyr de ska ut på idag?

Tjingeling alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0