090408 (rubrik-idétorka?)

Godkväll kära läsare. Ännu en dag på jobbet! Allt gick bra, det var till och med roligt, jag hade nog kunnat jobba längre haha! Nu blir det påskledigt fram tills ondag nästa vecka, då blir det dagsskift igen. Ska bli skönt! Även om man kan sova länge på morgonen med kvällsskiftet, så går tiden mycket snabbare om man jobbar på morgonen och dagen.

Resten av kvällen ska jag bara lata mig och kika lite på TV. Har dock inte kikat i tablån om det ges nåt bra program, men förhoppningsvis ska man väl hitta nåt! Önskar att jag hade Canal+ och TV1000 och dom kanalerna, massa bra filmer där ju :)

Idag fick jag veta att en av mina favoritmusikgrupper ska spela i en GIGANTISK arena som tar 55 000 åskådare, två dagar i rad! Vad stolt jag blev när jag fick höra, dom kommer att ha så otroligt roligt där!! ♥ Jag ser fram emot DVDn galet mycket nu! DBSK hwaiting! ♥ :D Ni är underbara!

Kommentarer
Postat av: nini

Grattis DBSK!! :D

2009-04-09 @ 12:22:30
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: Jaedze

Nee ibland vet man faktiskt inte vad man ska ha för rubrik, går helt enkelt inte...man får köra på datum^^



Och yaaaaaaaaay grattis TVXQ! Och skönt med lite lov nu, det behöver vi!!

2009-04-09 @ 14:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0