Myskväll med godis och TV

Nu är det snart sovdags, jobb imorgon. Konstigt det känns att behöva gå och lägga sig tidigt igen! Men ska bli härligt att dra in lite mer pengar till dagskassan! Kom hem från Line för ett tag sen, vi tittade lite på underbara Kanjani8 och sedan tittade vi på spännande House. Och jag är proppmätt efter en påse popcorn och chokladpåskkanin! Aish, vilken kaloribomb haha!

Nu är det paus i Lost, så passade på att skriva ett litet inlägg medan jag väntar tills det börjar igen! Har funderat på om jag ska lägga till min syster Sandras bröllopsbilder och Gustavs dopbilder på min Bilddagbok istället för här, för det blev jättemånga fina bilder och jag vill gärna visa så många av dom som möjligt! :D När jag har gjort det så ska jag ge er gästlösenordet till min Bilddagbok, för alla er läsare som inte har ett konto registrerat där! :)

Nu börjar strax Lost igen. Ha en fortsätt trevlig kväll! ♥


Kommentarer
Postat av: nini

Chokladkaninerna var så himla goda! Jag har fortfarande lite kvar, får spara tills imånn :P



Ohhh jag vill se bröllop och dopsbilderna! :D

2009-04-14 @ 23:22:39
URL: http://ninichu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0