en dag fylld av.. tv? haha!

Det blev ett sent inlägg idag! Trots det har jag ändå inte haft så mycket att göra idag! Solen sken när jag vaknade idag, så jag och syrran gick ut för att sola, men typ precis i samma tidpunkt kom det en massa moln (vi var väl ute nån timme, men solen var nog framme i typ 15 min haha!) Men liiiite färg fick man iallafall :) Kanske ska gå ut tidigare imorgon, om det blir lika fint då med :)

Sedan har jag mest chillat framför TVn! Har kikat på Top Model och sedan American Idol, jag sitter och ler som ett fån när Kris Allen sjunger, jösses vilken sötnos alltså! (får tacka lillasyster Marielle som sa till mig att där fanns en kille precis i min stil hehe! ♥) Jamen titta bara:


Söt!

Sen resten av kvällen.. vad tusan har jag gjort? Haha! Timmarna har gått rätt snabbt ändå dock. Gav mig själv en liten kur med peeling, och ägnade lite tid åt mitt stackars hår som varit uppsatt i en knut de senaste dagarna, av ren lathet haha! Min chef ringde mig också och kollade om jag kunde jobba två helger framöver, men tyvärr var det datum jag redan är upptagen på! Men jag sa att de får gärna fortsätta ringa mig så mycket de vill så fort de behöver. Jag jobbar där så gärna! ♥

Såg nyss på Criminal Minds, USCH vilket otäckt avsnitt! :'( Stackars, stackars Reid! Det är tur att det bara är en TV-serie! Man vågar knappt tänka på att folk arbetar med sånt här på riktigt. En stor eloge till dom som riskerar sina egna liv för att rädda andra! ♥

Nu ska jag spendera resten av kvällen med att lyssna på bra musik ♥ Hoppas ni alla har haft en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hihih jag tyckte han påminde om Freddie Prince Jr när jag såg honom första gången i idol. Han är duktig!

2009-08-06 @ 01:31:42
Postat av: s

nu är du anmäld till veckans blogg tävlingen!

den 11:e får vi veta vilka 4 bloggar alla ska rösta om.

hoppas turen är med dig!



kram

2009-08-06 @ 08:46:31
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar; Vad kul :]

Jag har lagt till dig nu - lägg till mig med ^^

2009-08-06 @ 09:09:18
URL: http://carcrashheart.blogg.se/
Postat av: Line

Vilken otur vi hade! Idag måste det bli bättre x)



Chilla framför TVn, det är det man SKA göra när man e ledig ;) Hur många avsnitt är det kvar av American Idol nu?

2009-08-06 @ 11:02:13
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: Marielle

Så skönt med sol, det är sannerligen på tiden!



Hohhoho, jag kan din stil! Min matchmaking gjorde succe! ;)



Jag såg lite på Criminal Minds, jisses vad otäckt! Du får springa och ge Mattjuuuuu en stor kram! <3



2009-08-06 @ 21:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0