....så kan det gå!

Började att fixa lite med layouten för ett tag sen, och som jag brukar göra så kopierade jag in min gamla kod i ett textdokument ifall jag skulle ångra mig mitt i och ta tillbaka den gamla. Efter lite fixande hit och dit tänkte jag "Nej, jag pallar inte göra om layouten nu..." och sen när jag skulle kopiera tillbaka min gamla kod, vad händer - Textdokumentet borta! Smarta jag hade tydligen stängt det, haha! Så jag blev så illa tvungen att göra om layouten ändå, grr. Men jag blev nöjd, som tur är! :) Rosa funkar alltid!

Kommentarer
Postat av: Line

Ajaj, så typiskt! XD Men det blev finfint ändå ^^ ♥

2009-08-18 @ 17:29:50
URL: http://ninichu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0