Dr House är tillbaka!

JAAAA. Den härlige doktor House är nu tillbaka i TV-rutan, så jag och systeryster bänkade oss i min TV-soffa med godis (och chokladmuffins som min syster hade bakat, MUMS!)



... och programmet var lika bra som alltid! :D


Och jösses, det här godiset är livsfarligt! Så fort man börjar äta kan man inte sluta. Och i ett NAFS är det slut! Så sjukt gott! Det heter Schogetten, och jag tror det bara finns att hitta på kära Lidl. Prova det vetja :D

Jag har fullständig beslutsångest angående mitt hår! Jag slingade det igår, men jag tycker det har blivit för ljust nu. Så frågan är, ska jag låta det vara eller ska jag lägga till nån ljus/mellanbrun färg i det istället? ÅH. Vad besvärligt allt ska vara! På torsdag ska jag iallafall fräscha upp det med klippning. Ska bli så kul! (och nervöst...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0