Kanske lite mer vinterglad hud?

Var på stan idag med syster Line! ♥ Behövde köpa en ny Cleansing Emulsion från LumeneÅhlens, men det hela slutade med att jag köpte två helt andra saker istället! När jag skulle betala var det en snäll tös i kassan som tipsade mig om en annan sort jag borde använde istället :D Av samma märke, men en mer djuprengörande. Sedan visade det sig att den dagkrämen och nattkrämen som jag använder är lite före mig i tiden (dvs en som man egentligen ska använda om man är äldre! Så typiskt mig att göra en sån tabbe.. Haha!) Så jag inhandlade också en dagkräm. Min hud är verkligen inte alls glad på vintern, så hoppas att detta ska hjälpa ännu mer:


Tyvärr har jag ju kastat bort kvittot redan, men tillsammans kostade dessa 210:-Åhlens. Båda från Lumene!

Jag var också i den där nyöppnade klädaffären och kikade lite igen. Inga fynd idag heller, men det förvånar mig inte om jag pallrar iväg ut på stan imorgon igen.. ;D Men ska inte spendera mycket alls! Måste vara extremt sparsam nu. Måste ringa Föräkringskassan imorgon med. Nervöst, usch!

Kommentarer
Postat av: Jaedze

Ohh du handlar mycket Lumene? Är det bra?? Rekomenderar du det?

Hur gick samtalet?

2009-02-18 @ 17:49:19
URL: http://jaedze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0