myskväll

Idag har jag och syster Line haft en myskväll! Vi köpte god mat och spenderade kvällen med världens bästa TV-tjejer!


Filmen var jättebra! Verkligen a feel-good movie. Man blev på gott humör! ♥

Förlåt att jag inte bloggat på ett tag, men det har varit en del motgångar på sistone.. sorgliga saker som har hänt. Men jag försöker se framåt nu. Jag hade en jättemysig helg med Line, Marielle, Dzenana, Kicki och Mandy som fick mig att må mycket bättre ♥ Tack så mycket tjejer! Och på fredag ska jag festa med systrarna tillsammans med en killkompis som jag inte träffat på ett tag (och kanske fler kompisar man inte sett på evigheter!) Så det blir en underbar kväll med schlager och cocktails! ♥

Nu ska jag fortsätta umgås med systeryster!  ♥ Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: nini

Sån härlig fiiiilm! Och vad man blir sugen på drinkar, jag menar festa! xDD



2009-02-25 @ 23:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0