Myskväll

Den blev en riktig myskväll den här fredagen! Syster Line kom och hälsade på! ♥ :D Först så ägnade vi oss åt att bläddra lite i mina JPOP tidningar, och sedan kollade vi på 6 avsnitt av den helt sjukt bra och galna serien Little Britain!


Har ni inte sett den, så rekommenderar jag den starkt ;D
Snart ska vi se resten av avsnitten, sen måste jag införskaffa säsong 2!

Annat som jag har gjort ikväll är danstränat lite, bland annat Son Dambis dans i Crazy, jag har lärt mig vissa delar nu :D Tycker det är så kul att dansa koreografi, även om jag har sjukt dålig korttidsminne haha! Men till slut sätter det sig som tur är!

Har ni alla haft en trevlig fredagskväll? ♥ Imorgon blir det Melodifestivalen med systrarna (ingen pub den här helgen, får bli nästnästa! :D) och jag bjöd också in min kompis Diana som jag inte sett på så länge! Får se om hon kan komma, hoppas det! :D ♥

Ha en trevlig helg alla! ♥

Kommentarer
Postat av: nini

LITTLE BRITAIN ÄR SÅ SJUUUUUKT ROLIG!!! xDD Vill se säsong 2!! :P

2009-02-14 @ 01:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0