Rufset skall fixas!

Idag slutade jag jobbet kl 11.45 redan och gick och åt asiatisk buffé med syster Line och vår kompis Helen! Det var så otroligt gott! ♥ Sedan jag och Line på stan och hittade en NY AFFÄR! Haha, den har tydligen varit öppen i 2 veckor utan att vi märkt det och där fanns en massa söta kläder! Måste tillbaka dit och fynda nångång, det var riktigt billiga priser med!

Jag och Line gick också till Thelander och Ek för att boka frisörtid (jösses, jag har inte varit på frisören på.. nej det var så längesen att jag inte minns det ens!) jag har letat som en tok efter en specifik frisyr jag vill ha som jag kan ta med till frisören, men aldrig hittat nån bra. Men idag, JACKPOT!


Bara sådär vanligt, naturligt svall som är lite uppklipp. Så får det bli! Är det någon som vet vem tjejen på bilden är? Skulle behöva leta upp flera bilder! Egentligen hade jag velat färga det hos frisören också, men var tvungen att spara in på det eftersom jag blev arbetslös typ idag...! Känns inte så bra. Men kanske att man kan få komma tillbaka till jobbet ändå snart om de behöver mer hjälp, man vet aldrig. HOPPAS. ♥

Ikväll blir det myskväll, men imorgon är jag hemskt sugen på att dra till puben! Får se hur helgen utvecklas!
Tjingeling alla!

Kommentarer
Postat av: Jaedze

Supermegafint hååår!!! Mitt som jag klippte e redan borta haha, asså gud vad liten tid nya frysirer varar, har inte råd att klippa mig nu XD

2009-02-13 @ 16:06:01
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: nini

Vad fiiiint!! Kommer bli kanon :D E det typ så du vill färga det oxå? =3

2009-02-13 @ 16:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0