Urge to shop

Idag har jag inte direkt nåt intressant att berätta! Jobbet gick bra, kom nyss hem. Imorgon blir det dagskift så får se till att gå och lägga mej i tid. Det blir inte lätt! Jag satt och kollade i La Redoute katalogen på rasten och jag blir TOKIG över alla snygga kläder som finns, men jag borde verkligen inte shoppa nu alltså! Huuhuuu. Ska surfa in på hemsidan sedan... bäst att hålla fingrarna i styr dock.

Nej, nu ska jag äta lite och glo lite på TV, sedan blir det sängen. Imorgon är det japanska kursen också, ska bli kul! har pluggat in de tecken jag glömt i hiraganan och hela katakanan (har nog glömt en massa nu...). Så jag är redo! :D

Ses imorgon! *puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0