Dags att sova snart

Okaj då, ett till inlägg för idag!

Främst för att jag har gjort en helt ny layout igen, och jag är s u p e r n ö j d ! Den blev väldigt enkel och stilren, men det är ju sånt som jag gillar bäst :D Den här gången är det SE7EN på layouten ♥ Där är även en ny bild på mig (inte ny ny, men ny för bloggen haha!) Mitt hår är lite mörkare där än det är i verkligheten, men låt gå! :D

Jag har fortfarande problem med min kompis blogg :( Det står fortfarande "Forbidden 403". Jag blir galen! Undra vad det är för fel...? :(

Nej nu är det nog dags att sova trots allt.. Även om jag kan sova ut imorgon pga kvällsskift är det inte alltför nyttigt att sitta uppe för länge ändå :)

Aja, jag beger mig nu och lämnar detta fina klipp till er att titta på! ♥


SE7EN - For you
Sån otroligt vacker röst! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

rikigt snygg va den. Se7en är LOVE!! Och du är så duktig T__T lär mig snälla hahaha :(

2009-01-14 @ 16:22:35
Postat av: Anonym

det va jag som skrev kommentaren, glömde skriva in namnet T_T!

2009-01-14 @ 16:23:13
Postat av: arri

weird. namnet kommer inte upp D:

2009-01-14 @ 16:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0