Jfilm, Jdrama och godis


G O D K V Ä L L !
Här sitter jag och nattugglar, som vanligt haha! Tog detta snygga kort med hjälp av Kickis webcam! (jag måste skaffa mig en egen alltså, dom e ju bara så roliga) Väggen i bakgrunden är den jag håller på och målar nu!

Idag har varit en fullspäckad dag! :D Efter målningen gick jag o syster Line till Kvantum för att hämta upp min kamera, och samtidigt passade vi på att inhandla lite mat o andra förnödenheter. Kameran är helt U N D E R B A R ! Den var inte bara snygg (rosa!) den tar också helt fenomenala bilder! (ska visa exempel nertill..)

När vi hade kommit hem till syrrans lägenhet kollade vi på en japansk film vid namn Crow's Zero, den var riktigt bra och jättesnyggt filmad (dock fattade jag inte allting av storyn, men who needs that när man kan ägna sig åt ögongodiset istället, NYAHA!) på tal om, såg en riktig snygging vid namn Takayuki Yamada:


Mums mums.

JO! Åter till Jkvällen. Sedan kollade vi på det japanska dramat Giragira ♥

Try to resist Miura Shohei ;D ♥ (det går inte) Jag gillade dramat verkligen! Bra story, bra manus, bra skådisar. Kommer troligen se nästa episod imorgon! :D ♥

Sedan bestämde vi oss för att tillverka egna posters! Line hjälpte mig att dela upp en bild på SE7EN för att sedan skriva ut i megaformat, och det blev såå fint! Vi satte upp den på väggen, men stackarn ramlade ner efter typ 5 sekunder haha! Så ska försöka hitta en bättre upphängningsanordning ;D Så visar er senare!

Men nu ska jag visa några kort som jag tog med Macro-inställningen på min nya kamera! :D Dom blev faktiskt riktigt bra :)

Chips och Polly (som e min nya last by the way..) Chipsen blev lite suddiga, men Polly-bilden blev superbra! Åh, vad det ser smarrigt ut! Ska försöka ta lite mer outdoors bilder imorgon med kameran också :)

Nej, nu ska jag nog sova.. snart ;D Imorgon blir det super-sovmorgon! Hörs imorgon sweetpeeps! Puss o kramis

Kommentarer
Postat av: ninichu

Vad bra att du gillade Crow's Zero! :D Visst finns där en hel hög med läckra grabs.... :P



Postrarna!! xDD Bättre lycka nästa gång!



Giragira!! Så hiiimla dumt att Shunji inte är med i fler avsnitt =( Men det är en bra serie ändå! :D



Din kamera e så fiiiin o tar kanon bilder! :D <3333

2009-01-08 @ 04:21:11
Postat av: Anonym

Guud så snygga bilder den tar!! Avis!! Det e riktigt skönt med sånna kvällar!!

2009-01-08 @ 14:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0