Kallt, kallt, kallt

B R R R !

Det är så sjukt kallt överallt! T_T var dum nog och hade bara t-shirt på jobbet, men även nu när jag sitter hemma med en kofta så är det svinkallt! Borde nog gå och lägga mig snart känner jag, börjar lite tidigare imorgon! Som tur är slutar jag kl 19 så jag behöver inte knega tills kl 21:45 iaf :)

Jag känner verkligen att jag behöver gå till frisören snart! Jag vet verkligen inte om jag har råd, eller bör lägga pengar på det nu :( Man vet aldrig hur länge man får vara kvar på sitt jobb om man är extraanställd. Jag tittade iallafall på lite olika frisyrer, och jag har kommit fram till att frisyren jag älskar mest är långt, lite uppklippt med mitt eller sidbena:

 
Typ nåt sånt här, Eva Longoria ser alltid så smashing ut! Jag älskar hennes hår, alltid supersnyggt! Färgen är också galet snygg! Åh.. *gräver i plånboken* Jag vill till frisören nuuuu!

Nehepp, nu ska jag iväg och experimentera lite med platttången. Ska försöka fixa lite volym i mitt uppklippta hår (som gjorde för mycket längesen haha!) Får se om det blir nåt resultat ;D

Godnatt på er! Pussss!

Kommentarer
Postat av: jaedze

Ohhh jaa hon har alltid snygga frysirer, jag tror den skulle passa dig jättebra!! Men moneyyy I know, har det problemet också..men decide what right for you^^

2009-01-16 @ 11:31:22
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: Sofia

wah hon har fint hår jämt.^^ du skulle passa i en sån frisyr!!!

damn jag skulle behöva klippa topparna och min lugg.:T_T rånar en bank

2009-01-16 @ 13:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0