Ny layout

N Y  L A Y O U T ! Men jag vet inte ännu om jag är nöjd med den, haha! Men jag behåller den ett tag iallafall :)

Nu är jag uppe alldeles för länge igen, aish! :( Jag måste verkligen gå och lägga mig nu. Tiden har en tendens att bara rinna iväg när man sitter och gör layouter! *gäsp*

Åh, jag har blivit helt galen i låten "Decode" av Paramore, from Twilight soundtracket! "How can I decide what's right, when you're clouding up my mind?" Låten "We are broken" med Paramore är också sjukt fin ♥

ÅH! Gissa om jag blev glad idag när jag skulle se på Ellen Degeneres show idag (hon är så bäst!) och ROBERT PATTINSON var gäst! *swoon* Dom diskuterade bland annat kändisskapet, skrikande tjejer och... hans hår. Och om hur alla tycker det är så fantastiskt! Och jag säger då det....


f a n t a s t i s k t ! Det är nog bara Robert som can pull of this hairstyle, av alla killar på jorden.. typ. Rufsrufs all the way!

Nej, sötnosar! Nu är det nog dags för mig att bege mig tills sängs!

Så natti natti!! *puss*


Kommentarer
Postat av: sofia

waaaah kawaiiii layout!!<33333

jättefiiiin lindaaaa<3333

2009-01-22 @ 18:04:44
Postat av: jaedze

JAAAAAAAAA superifn layout...Linda när hon e som grymmast på layouts!!! Älskar texten med, så fint gjort!!

2009-01-22 @ 18:46:30
URL: http://jaedze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0