Rosa såklart!

J A !  Jag har nu köpt en ny digitalkamera, efter att min gamla lilla kamera inte riktigt funkat som den ska på sistone (har ändå haft den i 4 år, inte illa) och det blev den här söta lilla rosa vid namn Olympus MJU 840 Pink från Pixmania.com!



Nu längtar jag tills den kommer hem till mig! Ska knäppa av massa fina kort och lägga upp dom här ;D

Och på tal om igenting.. kika in på SBK Smålandssdistriktets hemsida! Varför?
F ö r   a t t   j a g   h a r   g j o r t   d e n !   Ja, det är sant! :D Mitt första färdigställda arbete inom mitt företag Juicybox Webdesign! *stolt* Dock, den är inte 100% färdig ännu, men den är iaf tillgänglig nu! :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Lindaaaa vad fin hemsida du gjooort! så duktig du e!! pussåkram<3333

2009-01-03 @ 22:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0