Sömnig

Varför går tiden så fort när man är hemma, men inte när man är på jobbet? Klockan är redan 02.30 här, och jag slutade jobbet 21:45! Men ska strax lägga mig, imorgon blir en rolig dag! :D Pappa ska hjälpa mig att köpa en ny säng! Jag längtar så efter en ny säng! Nog för att den jag har är mysig, men man sjunker typ 20 cm när man ska lägga sig i den haha!

Jag sa ju att jag skulle shoppa lite nya kläder idag, men det blev inte av! Ska vänta tills jag köpt sängen och se hur mycket pengar det går åt på det! Men jag såg en helt underbar klänning på Asos, men den var alldeles för dyr :( Typiskt! Men kanske kan shoppa lite kläder imorgon eftermiddag när sängen är köpt ;D

Nej nu, sovdags!

Natti natti! *puss*

Kommentarer
Postat av: Marielle

Oh yay för en ny säng! :D Inte så bra att man sjunker ner så mycket kanske, då blir det ÄNNU svårare att ta sig upp! xD



Köpa kläder är ju så roligt :D Den där Asos sidan såg livsfarlig ut! xD

2009-01-27 @ 21:11:48
URL: http://yunhri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0