Söndag

Jahopp, så då var det söndag. Vilket det inte alls känns som! Det skulle kunna vara vilken dag som helst egentligen nu när man e ledig :) Idag blir det en riktig slödag igen, härligt nog. Ska träffa Tesa o Daniel sen för en lugn hemmakväll, kanske se nån film :)

Får se om det blir nåt jobb den kommande veckan. Får ha mobilen redo ifall dom ringer in mig från Jotex!

Kom på att jag inte har önskat er alla ett Gott Nytt År ju! Hoppas att ni alla får ett underbart år! :D ♥ Mitt lyckotal är 9, så det bådar väl gott iallafall, i och med 2009 ;D

Jag startade mitt år bra iallafall, jag upptäckte SE7EN helt på nytt (koreansk musiker). Har känt till honom i 2-3 år säkert nu, men aldrig riktigt kollat upp honom och hans musik tidigare. Likaså Bi Rain har jag tagit upp min kärlek till. Dom är ju superbra! ♥

Nehepp, nu ska jag surfa över till KPOP.SE och se vad som händer för spännande där. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jaedze

Ohh Se7en, han e sååå braaaa!! Söndagar e hääärliga ibland hehe!!



GOTT NYTT ÅR PÅ DIG MEEED!!

2009-01-05 @ 16:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0