Tillbaka till lägenheten

Idag ska jag åka in tillbaka till lägenheten, det känns både bra och dåligt. Dåligt för att jag vill fortfarande vara hemma med familjen i lilla byn, men bra för jag trivs ju i lägenheten också såklart :) Jag har ju fortfarande inte målat klart mina väggar, så nu har jag tre vita väggar och en blå. Kan ju funka som en fondvägg så länge haha ;D

På lördag ska vi till IKEA så då ska jag inhandla en ny säng (jag sover fortfarande på madrasser som man sjunker 20 cm i när man lägger sig ner haha..) och det ska bli så kul! Älskar IKEA. Och det är REA där nu också! Det bådar inte gott! *håller hårt i plånboken* Nejmen, om jag N Å G O N S I N  överhuvudtaget ska kunna resa till Asien så måste jag vara mycket mer sparsam!

Aja, det ska nog gå bra det också! :D Hoppas jag... (La Redoute och HM har kommit med sina vårkataloger nu, AJAJ haha!) Men man får försöka balansera sparandet på nåt sätt :D

Här får ni ett skojsigt Youtube klipp på Super Junior Happy från Gayo Awards innan jag går, så bäst! :D

 

Tjingeling sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0