Utbildning

Hej alla! Hoppas ni alla har haft en mysig helg :) Jag var på IKEA igår och spenderade en massa pengar, hittade jättemycket fint till min lilla lägenhet! Just nu är allting så stökigt hemma hos mig eftersom jag målar om väggarna (har bara en målning kvar dock så jag är klart jättesnart, UNDERBART) sen ska jag fixa iordning allt! Ska bara köpa mig en ny säng i veckan och lite nya gardiner! Sen ska jag fota och visa er alla hur det blev :)

Nu har jag varit hemma hos mamma och pappa och bara vilat mig framför TVn! Såg filmen "Eternal sunshine of the spotless mind", den var väldigt bra och väckte upp sinnena, och Jim Carrey är världens bästa skådespelare! Sedan kollade jag på Animal Planet, jag önskar så att jag också hade den kanalen i lägenheten!

Jag kollade på klipp på Youtube igår med syster Marielle, vi kollade bland annat på jättefina videor på valar! Jag tror att jag ska återuppta min dröm jag hade som liten att jobba med valar och delfiner, jag har älskat dom djuren ända sen jag gick på lågstadiet! Dum som jag är valde jag aldrig att studera det tidigare. Men det är aldrig försent att börja! :D På tal om att plugga, på torsdag börjar min japanska kurs som jag totalt glömt bort att berätta om! Ska bli jättekul, jag känner att jag har glömt bort mycket av det japanska språket, så ska bli kul att ta upp det igen! :)

Nu ska jag bege mig, och glo lite på Top Model! Kramisar!

Kommentarer
Postat av: jaedze

Ohh ska du plugga japanska igen?? Vad SKOJ!! I Värnamo eller? Har dom nån avancerad kurs eller?

2009-01-25 @ 19:56:06
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: Marielle

Ooh! Du borde verkligen jobba med valar, med tanke på att du brinner så mycket för det! Fight for your dream! <3



Åååh, det ska bli så kul på japanskan! :D

2009-01-25 @ 20:47:47
Postat av: Bea

Vilken fin blogg du har :)

2009-01-26 @ 00:33:54
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Svar till jaedze: Det är en nybörjarkurs! :D Känner att jag måste repetera en hel del, det e mycket som jag har glömt :P



Svar till Marielle: Tack så mycket för your encouragement! ♥ :D Jag ska definitivt kolla upp möjligheterna till det! :D Det ska verkligen bli superkuul med japanskan! :D ♥



Svar till Bea: Tack så mycket! :D

2009-01-26 @ 01:08:26
URL: http://juicybox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0