en söndagsnatt

Nåja, ett till inlägg för idag. Bara för att det är en sån härlig söndag haha! (måndag nu, dock..) Har suttit och kollat på ett avsnitt av TV-serien Criminal Minds, repris från i torsdags (som jag missade pga kvällskiftet) Dock har jag redan sett avsnittet... :P Men, vad kan man säga, jag älskar den TV-serien!

Egentligen borde man gå och lägga sig, klockan är 01:23 och jag ska upp typ 5.40! Men ska åka in till lägenheten då, så kan fortsätta att sova där haha!

ÅH! Jag måste berätta om den superläckra klockan jag hittade på Jula när jag var i Jönköping med familjen! (eller creds till min syster Line, det var hon som hittade den i affären!) Det är en riktigt snygg silver vintage klocka med alarm! Den ser typ ut såhär:


GAH. S U P E R S N Y G G ! Och ovanlig i svenska hem nu säkerligen! Jag längtar tills jag kan få inkludera den här i min inredning hemma i lägenheten. Ska ställa den på ett ställe med mycket utrymme så att den kan få glänsa riktigt ordentligt!

Aja, nu är det väl dags att bege sig till sängs (snart iallafall....) Men ska avsluta detta inlägget med en nice bild:


F I E R C E eller vad?!
Detta är snyggingen Matthew Gray Gubler, som är en fd fashion modell. Nu jobbar han som skådespelare och konstnär. Känner ni igen honom? Ja, har ni kollat på Criminal Minds så känner ni igen honom som det supersöta geniet Spencer Reid. (och där listade ni alla säkert ut min största anledning att jag älskar Criminal Minds.... Haha!) Han har bland annat modellat för Tommy Hilfiger som ovan och Sisley. Riktig sötnos, don't you think? ;D

På tal om fashion och kläder! Imorgon ska jag införskaffa lite nytt till garderoben! *längtar* :D

Nej nu ska jag iväg! Natti natti på er sötisar, ses imorgon *puss*

Kommentarer
Postat av: sofia

jag vill me ha en sån väckarklocka!!! så fiiiiiiiin!!<333333 snuggles close sova e överskattat! jag har inte kunnat sova inatt XD

2009-01-26 @ 07:31:37
Postat av: jaedze

Ohh vad grymt snygg klocka!! den kommer va supersnygg i din inredning sen!!

2009-01-26 @ 18:22:14
URL: http://jaedze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0