E.M.D. ♥

Jippi, yay! Den 6-8 augusti ska jag, Line och Marielle till Växjö för att hälsa på våra kära kompisar och gå på Rix FM Festival! Ska bli superkul! Ska äntligen få se underbara E.M.D. spela! ♥ :D Jag och syrrorna har länge sagt "Vi måste ju gå och se E.M.D. nångång!" och nu baskemej är det äntligen dags! :D ♥ Läääängtar!



Annat som har hänt idag är att jag har jobbat från 13-17. Har också nästa helg + torsdagen och fredagen innan, och tisdagen och onsdagen veckan efter! Sen blir det ett par helger till i början av augusti. Känns riktigt bra, pengarna är mycket välkomna just nu, hehe! Har legat på latsidan med att leta jobb inför hösten, ajaj.

Just nu sitter jag bara och vilar och blir lite halvt tokig på min lilla långsamma dator. Har precis sett på Privileged och målat naglarna. Men ska snart till Line och se på serien Being Human! Och reprisen av 24 får jag inte missa inatt!! På torsdagar kl 22:40 när 24 brukar gå, är jag nog inte riktigt i mitt sinnes fulla bruk, för jag missar det alltid. Fattar inte hur jag lyckas haha!

Kommentarer
Postat av: Jaedze

Yaaaaay äntligen ses vi, och ooohh det ska bli kul med festivlen, kommer ju massa andra bra artister med, tror typ Agnes och Ola och dom brukar komma. jag hoppas på Darin XDXD.

2009-07-12 @ 20:49:45
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: Line

Äntligen ska vi få se EMD! :D Och BWO!



Hoho, stackars 24! Tur det går i repris ;)

2009-07-13 @ 12:09:02
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: Anica

Vi måste träffas då! Vad kul! ♥

2009-07-13 @ 15:19:49
URL: http://lilychouchou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0