Estocolmo! ♥

Godmorgon! Sitter nu framför syrrans dator. Kom precis ut ur duschen! Vi kom fram till Stockholm kl 17.15 igår, och Sandras man Jan kom och hämtade oss! Innan vi åkte hem till dem besökte vi den japanska affären Sun Ai, men jag höll mig och köpte ingenting den här gången! Sedan åkte till New Nippon, som jag verkligen såg fram emot, men så hade dom semesterstängt! :( Sån otur! Nästa gång ;)

Sedan kom vi hem till Sandra och lille Gustav! :D ♥ Vi spenderade kvällen med att gå och handla, titta på Sex and the City filmen och sen 24. Sedan begav vi oss till sängs! På dagens schema står en runda på stan på jakt efter en bikini, lunch, bio (Baksmällan igen :P) med Sandra medan Line och Marielle köar inför konserten. Sedan dags för Fryshuset och D'ESPAIRSRAY!! :D Jag går in vid insläppet, hoppas man får en bra plats ändå :)


Dessa ska jag rocka loss till ikväll! :D


Kommentarer
Postat av: Jaedze

Ohhh vilken underbar daaag!! Du får skriva hur det va sen♥



Själv sitter man på jobbet, inte lika spännande^^

2009-07-24 @ 11:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0