Grillning, mums!

Tillbaka på jobbet igen! Har faktiskt haft lite besök här redan från när vi öppnade. Nu sitter jag här och tar det mest lugnt. Har vattnat blommorna lite grann. Har mig med Om jag kunde drömma att läsa idag för att få de besöksfria timmarna att gå lite snabbare :)

Sedan efter jobbet ska jag bege mig till Hemköp och inhandla lite grill-tillbehör. Ikväll blir det ett litet grillparty hos Line! :D Vår kompis Helena kommer, som vi inte har träffat på jättelänge! Så det ska bli superkul! :)

Hoppas ni alla har en bra dag! ♥


Kommentarer
Postat av: Line

Bok är bra att ha med sig! Det var min räddning på SCA ;)



Grilla! Så mysigt det ska bli ^^

2009-07-17 @ 14:18:49
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: Jaedze

Oh vad kul med grillning...vi ska med grilla nu wwieee!!

2009-07-17 @ 14:50:28
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: sandra

hoppas det blev/är mysig grillning med bra väder. kram

2009-07-17 @ 21:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0