Myshelg och DBSK

Goddagens :) Befinner mig på jobbet återigen, jobbar tills kl 17 så några timmar kvar! Hade det supermysigt hemma hos föräldrarna, åt tacos och massa gott onyttigheter och tittade på underbara Twilight på kvällen! ♥ :D Sedan satt vi ute på altanen och hade det mysigt på kvällen och pratade (och jag blev vettskrämd utav varenda ljud jag hörde från buskarna haha...!) Idag hann jag inte göra så mycket innan det var jobbdags, tog lite kort på katterna och kollade när lillasyster Marielle spelade Sims! :) Men ska tillbaka dit imorgon och vara där tills onsdag! :) ♥

Idag känner jag mig riktigt stolt! En av mina favoritgrupper DBSK har spelat i arenan Tokyo Dome inför 55 000 personer i Japan! Det är helt fantastiskt! ♥ Jag har sett bilder inifrån arenan, och det är helt sjukt fint. Kolla bara!



Världens enligt mig snyggast uppbyggda arena (nu har jag ju inte sett alla förstås, men utav de jag sett!) med fina Bigeast i publiken! ♥ Oah, tänk om man vore där!

Ja nu är det ju faktiskt inte mer än rätt att dagens Youtube video ska vara tillägnad DBSK. Kan ju vara kul för er som inte känner till dem att höra hur de låter, supervokalisterna från Korea. Och låt inte språket hindra er. Enligt mig kan musik sträcka sig över kontinenter! Enjoy!

 
Deras supersöta japanska låt Kiss The Baby Sky !


Kommentarer
Postat av: Line

Grattis DBSK till deras första Dome spelning! :D Låten är jättebra <333

2009-07-05 @ 23:02:17
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: Jaedze

Asså visst blir man STOLT!!!!

2009-07-06 @ 17:17:23
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: Ani

SÅ OTROLIGT STOLT ♥

2009-07-06 @ 18:02:46
URL: http://lilychouchou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0