Jobb och nostalgi

Hade superkul igår! Jag, Line, Tesa, Daniel och Daniels kompis Jocke satt hemma hos mig och lyssnade på musik, åt god mat från stans enligt mig bästa pizzeria och lyssnade på massa nostalgiska låtar! Tog några galna foton som jag ska posta upp framöver hehe! ;D

Sitter just nu på jobbet! :) Jobbar till kl 16, sen ska jag hem till föräldrarna! ♥ :D Under tiden jag väntar på besökare här så kikar jag igenom lite av mina gamla hemsidor, såsom mitt gamla LiveJournal konto. Det är så intressant att läsa så gamla dagboksinlägg. En sak som definitivt har förändrats är att jag var nog mycket bättre på engelska förut! Skrev ju alla dessa inlägg på engelska. När jag försöker uppdatera min nya LiveJournal nu blir det bara knasigt. Är min förmåga att skriva på engelska puts väck? Ajaj!

Läste gamla konsert-reviews från när jag såg Gazette i Tyskland ♥ Blev supernostalgisk när jag tänkte på mina "rockdagar" när jag bara lyssnade på japansk rock. Blev så sjukt sugen att gå på konsert! Men i slutet av juli, då attan! Då ska jag rocka loss till D'espairsRay i Fryshuset i Stockholm! Ska bli grrrymt! :)

Ojoj, var jag lite för ambitiös när jag sa att jag skulle posta en nyhet och diskutera den varje dag? Jag var nog tyvärr det. Det kommer ju finnas dagar där jag inte kommer att hinna :( Får nog göra det till en vecko-tradition istället. Dock ska jag försöka uppdatera med ett Youtube klipp varje dag! :) Så dagens klipp blir detta:


Ett av de finaste end credits! Från Rädda Willy 2 ♥
Har en stor kärlek till dessa fantastiska djur!



Kommentarer
Postat av: Jennie & Exxa

Oh tack snälla du, vad glad jag blir! :)

2009-07-04 @ 14:56:41
URL: http://www.exxa.se
Postat av: Line

Sån trevlig kväll igår! :D Och ikväll blir lika trevligt! Nu slutar du om typ 10 minuter, så vi ses snart :P



Du kanske e lite ringrostig vad det gäller engelskan? :P



OH YEAH D'ESPAIRSRAY!!! SNART :DDD

2009-07-04 @ 15:49:50
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: bella

hej hej! tack det samma! :)

2009-07-04 @ 16:01:13
URL: http://daydreamin.blogg.se/
Postat av: Ani

D'espairsRay är grymma live, hoppas du får det kul! ♥

2009-07-05 @ 13:51:12
URL: http://lilychouchou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0