Annonsering

Är i lägenheten nu igen efter en helmysig helg hemma hos föräldrarna! ♥ Vi åt massa gott, hyrde film och annat mys! Har sedan jag kommit till lägenheten hunnit med att se på Gossip Girl (se nedan!), uppdaterat åt en kund för mitt företag, sökt jobb och lagt upp en annons för mitt företag här på bloggen. Dags att försöka börja annonsera för Juicybox.se på riktigt nu, och generera lite besökare till min webbsida. Kika gärna in där och se om kanske just du är intresserad av mina tjänster!



Nu ska jag till systeryster och se på Supernatural! :) ♥

Kommentarer
Postat av: Line

Lycka till med jobbansökan! :D Ohh, tycker du ska annonsera i VN eller nåt! ^^

2009-06-07 @ 23:09:55
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: sandra

Håller med... VN läser ju alla i Värnamo, det måste ju vara jättebra



snygg logga!

2009-06-08 @ 09:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0