Latheten fortsätter!

Idag när jag vaknade på morgonen måste jag varit väldigt förvirrad. Jag var supertrött och tänkte att jag ska sova en halvtimme till.. så jag ställde klockan på 4:30. Då upptäckte jag att klockan var exakt 4:30 redan! Nej tänkte jag, det här går inte! Så jag skickade ett litet SMS till syrran och sa att jag inte orkade börja tidigt. Så jag ramlade in på jobbet idag, kl 6:33, 3 minuter för sent haha! Tur att det är flextid :) Men tiden gick så galet fort idag! Det var riktigt härligt! :) Men det var så otroligt vemodigt på slutet av dagen :'( En av arbetsledarna hade sin sista dag idag, så vi sa hejdå till henne och önskade lycka till i framtiden! Det var verkligen vemodigt, usch :( Inte långt kvar nu tills hela företaget flyttar. Man fattar det knappt! Så 2 dagar kvar nu för mig där nu... Blandade känslor, verkligen.

Idag hade jag egentligen tvättid kl 16, men avbokade den för jag hade inte så mycket viktigt jag behövde ha tvättat. Det viktigaste körde jag handtvätt på! Usch, så lat man är ibland :)

Idag blir det dubbelavsnitt av Lost som kära mamma spelade in åt oss (jag glömde totalt att köpa videoband till det, som jag planerat göra igår!) sedan blir det lite god mat, sedan Grey's Anatomy. Sen sova! Bättre lycka imorgon att ta sig upp 4.30 kanske....? Haha!

För övrigt ska jag till fina huvudstaden Stockholm i slutet av juli igen! :D Ska se detta japanska rockband spela på Fryshuset:


D'espairsRay! Ska bli gryyyymt coolt! :D


Kommentarer
Postat av: Jaedze

Ohh ska du med se dom? Gillar du också dom? Men ooohhh jag hoppas ni kan komma till Malmö meeed!!

2009-06-10 @ 17:44:32
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: Line

Palla ha energi.... XD !



Jotex RIP T^T !!



D'espairsRayyyyyyyyyyyyy!!! ♥

2009-06-10 @ 20:27:35
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: sandra

Jaså, ska ni till Stockholm.. Var ska ni bo då? ;)

skojar bara... ni är ju alltid välkomna :)

kommer ni alla tre?

och nu kan ni väl skippa nattköandet va?

2009-06-11 @ 09:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0