Trevlig dag!

Goddagens! Har precis kommit hem från lunchen med Tesa! Det var jättetrevligt! :) ♥ Vi satte oss på uteserveringen på Stigs, men efter att ha känt några regndroppar smög vi in istället haha! Det blev en god sallad för oss båda! :) Sedan efter en timme skulle Tesa tillbaka till jobbet, och jag traskade hemåt! Detta får vi göra om snart! :D

Och när jag kom hem såg jag att mitt paket från Gina Tricot hade kommit, jippi! :D


Den satt jättebra, jag är jättenöjd med det inköpet! :D
Mina öronhängen från Puss kom också idag, jättefina!

Och inatt kommer lönen, JIPPI! Men ska vara mycket sparsam med den här lönen, är ju arbetslös nu bortsett från företaget. Så nu ska jag ge järnet med att söka jobb, wish me luck! ♥

Kommentarer
Postat av: Marielle

Den tröjan är så galet snygg, blev helt kär i den! LÖÖÖÖN! Äntligen typ! xD

2009-06-17 @ 14:08:33
Postat av: jaedze

OOhhhh sooo fint den satt po dig!! Och ditt hor va meeeegafint....



Yaaaaay for loooon....jag for ingen denna monaden haha....men aja sen i juli so hahaha...

2009-06-17 @ 14:27:39
Postat av: Line

Åhhh vad fint!! <333

2009-06-17 @ 14:46:19
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: Tesa

Ja det var riktigt mysigt med lunch ihop! Definitivt något som måste göras om :) Och vilken fin tröja du köpt! Satt kanon på dej. Puss

2009-06-17 @ 17:15:56
Postat av: Anonym

fin du är!

ja, lycka till med jobbsök

kramis

2009-06-17 @ 22:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0