Vad är roligt?

Har suttit ett tag och grunnat på det här med humor. Vad är det som avgör vad en person tycker är roligt respektive tråkigt? Skrattar vi åt sådant beteende som vi har vant oss att ha i vår omgivning, eller åt sådant som vi aldrig bemött på i vårt vardagliga liv, och därför tycker det är nytt och knasigt? Jag tror att min humor är väldigt bred. Jag har allt ifrån sån där normal "roliga historier" humor till en sjuk humor där folk bara knasar sig. Ibland kan man ju ertappa sig själv sitta och gapskratta åt ett skämt som kanske inte alls är så himla kul haha! Men likt förbaskat är det ju så kul ändå... Men jag ska säga att jag är mycket stolt över min lite halvt-bonniga dialekt-humor! Stefan och Krister träffar ju alltid helt rätt liksom, haha!

Men några av Sveriges roligaste killar, det är, hands down, E.M.D! Du kanske inte känner till dessa gossars personligheter så väl, och det gjorde inte jag heller först, men när jag väl blev mer bekant med deras humor då var jag fast! Dom skrattar ju åt precis samma saker som jag! Jag menar, det är inte så ofta jag sitter och gapskrattar åt ett Youtubeklipp som jag gjorde när jag såg detta:



Helt galen, tokig, sjuk humor som är så förbaskat kul att jag kan inte få nog, haha! ♥
Man kan aldrig bli för gammal för sånt här!

Vad tycker ni är roligt? ;D

Kommentarer
Postat av: Line

EMD's humor är helt underbar! XDDDD Och Stefan & Krister äger, såklart ;)

2009-06-09 @ 19:57:22
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: Line

Förreeeesten, köpte du band till Lost??

2009-06-09 @ 20:36:03
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: Marielle

EMD's humor är nog EXAKT som den vi har! xD Så underbart! Det är intressant det med humor, vissa tycker nog vår humor är helt knäpp och inte alls kul! XD Och vissa saker som andra tycker är kul, skrattar vi inte åt alls!

2009-06-09 @ 21:03:35
Postat av: Ani

Haha, EMD verkar ju helt galna. Försöker jämföra de med SUPER JUNIOR, går ju inte, Suju tar ändå priset XD

2009-06-09 @ 21:18:31
URL: http://lilychouchou.blogg.se/
Postat av: Line

Sv: Tack för ditt sms! ♥ Åhh vad snällt av henne :D

2009-06-09 @ 21:34:55
URL: http://ninichu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0