Goda nyheter!

Var på stan idag med syrrorna Line och Marielle, och var jätteduktig och köpte inget onödigt alls :) Köpte shampoo och balsam, fika tills imorgon (jag ska få hjälp av snälla Kia från Konstarkivet med min bokföring), dricka samt en fika på stan :) Hittade ett par så sjukt snygga skor på Skomagasinet, men måste hålla mig!

Men gissa om jag blev glad när mamma berättade att jag och Line och Marielle ska få jobba imorgon!! (ett steg närmare dessa oh så fantastiska skor!) Ska bli så kul att få komma tillbaka, träffa alla där och tjäna in slantar igen! Jag var oförberedd på detta så har varken bröd eller lunch hemma att ta med mig imorgon, så ska till Lidl med Line om en liten stund :D


Mitt nya favoritschampoo L'Oreal ELVITAL Anti-Breakage, samt mitt lilla kök som snart måste städas...

Kommentarer
Postat av: Jaedze

Yaaaaay äntligeeeeen, fick ni veta hur länge ni ska få jobba?



Jag har 2 veckor kvar typ T_T

2009-03-16 @ 17:29:47
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: Anonym

JOBBAAAA!! :D



Och alla dessa otroligt snygga skor som finns överallt! Ge mej x)

2009-03-16 @ 19:47:45
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: Tesa

Heej! Vilka fina bilder du har i inlägget under :D Tack för senast! Fy vad roligt vi hade! Det får vi göra om snart igen. Ha det fint! Puss

2009-03-17 @ 13:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0