Lördagsnatt

Vi hade superkul igår kväll! :D Förfestade vilt med Twister-spelet och en massa dansande innan vi begav oss till puben och dansade loss tills kl 2! Blev bjudna på efterfest av några härliga killar, men fick tacka nej då vi skulle upp tidigt idag. Men mycket lyckad kväll! ♥ (fick mig lite mys också.. ;D) Ska posta bilder de kommande dagarna!

Idag var jag och familjen i min farfars lägenhet för att städa och hämta saker vi vill spara som minne av honom ♥ Jag hittade mycket fint där som jag kan ha i min lägenhet. Det var väldigt vemodigt att gå runt i lägenheten.. men det gick bra som tur är. Min faster Anita var också där, och lite övriga släktingar kom också förbi. Sedan åt vi på McDonalds och åkte sedan hem till mamma och pappa ♥ Imorgon förmiddag ska jag och pappa åka till lägenheten igen för att hämta de sista sakerna.

Vi var hemma ganska så sent, så det dröjde inte länge förrän det var säsongsstart av Robinson! Det var superspännande! Stackarna förväntade ju sig att de skulle få bo på en strand, men istället hamnade de på ett obeboeligt träsk, typ! Uschiamej.

Sedan var det Star Wars III - Revenge of the Sith, som jag och syster Line kollade på. Det var så längesen jag såg den nu, man blev nästan nostalgisk. Alltid lika bra, intensiv och hjärtskärande..


Och jag kan bara konstatera att Hayden Christensen som spelar Anakin Skywalker är en av de vackraste människor som jag sett i mitt liv. Ja ♥

Nej nu det snart sovdags. Alla andra har redan gått och lagt sig, bara jag som sitter här och nattugglar haha! Hoppas ni alla har en fin helg! Puss!

Empty spaces fill me up with holes
Distant faces with no place left to go
Without you, within me I can find no rest
Where I'm going is anybody's guess

I tried to go on like I never knew you
I'm awake but my world is half asleep
I pray for this heart to be unbroken
But without you all I'm going to be is, incomplete
/ Backstreet Boys - Incomplete

Minnen. ♥

Kommentarer
Postat av: Ani

Mycket nostalgiskt inlägg Linda. Vad bra att det inte är för jobbigt ändå att gå runt i din farfars lägenhet. Men kom ihåg, så länge du har minnena så kommer han alltid att vara med dig ♥

2009-03-22 @ 02:28:02
URL: http://lilychouchou.blogg.se/
Postat av: Jaedze

Jag såg med den!!! Han e verkligen en av dom vackraste som finns, typ den vackraste av alla västerlänningar för mig^^ Och jaa väldigt nostalgiskt!



Du åfr posta lite foton sen, vill seeeee~~~~

2009-03-22 @ 10:46:41
URL: http://jaedze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0