Strax Lost!

Sådärja, är nu nyduschad med handduk på huvudet, och redo för Lost! Kom hem från systeryster Line för ett tag sen! House var som vanligt spännande :D Dr House med sin härliga attityd och kommentarer, man kan ju inte göra annat än gotta sig i det hela haha! Håller på och fixar lite mat nu tills lunchen imorgon, det får bli nudlar och köttbullar :) Enkelt och gott!

Idag var jag ambitiös och började redan kl ca 5:45, men imorgon ska jag ta mig en extra timme och börja ordinarie tid, 6:30! :) Ska försöka börja tidigare varannan dag den här veckan! Det är ju alltid bra för ekonomin med en extra timme lite här och där :D

5 min kvar tills Lost! Måste fixa det sista nu innan det blir dags för sängen, måste lägga mig direkt efter programmet! Hoppas ni alla hade en bra dag! :D Natti natti!

Kommentarer
Postat av: nini

Ohhh vad gott med nudlar! :P



Hoho, House e ju go! Undrar om han skulle gå ihop med dr Cox? xDDD

2009-03-17 @ 23:20:21
URL: http://ninichu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0