Vårig onsdag

Känner mig precis lika trött idag som igår haha! Trodde den lilla extra timmen skulle hjälpa hela dagen, men icke! Jag var relativt pigg när jag ramlade in på jobbet, men nu skulle jag kunna däcka direkt! Men jobbet gick bra idag, det flöt på och tiden gick snabbt. Jag orkade inte köpa nån lunch idag att ta med mig imorgon, så jag får laga till mig nåt ikväll att ta med mig imorgon. Kanske lite Nasi Goreng. MUMS. Jag gjorde aldrig det igår trots att jag blev sugen, det blev det gamla hederliga Pasta och köttbullar. En klassiker som man tusan skulle kunna leva på!

Idag har vädret varit så otroligt härligt! Solen har skinit hela dagen och man blir så glad av det verkligen. Något som skulle göra mig ännu gladare vore lite härliga vårkläder i garderoben, men jag får nog stå emot ett litet tag till. Som tur är jobbar man lite grann just nu, så man ska nog kunna unna sig något framöver :)

Nej nu ska jag kolla lite mail och kanske ta och jobba lite med företaget. Har tvättstugan idag med. Sedan ska jag följa med mamma och vår lille katt Tusse till veterinären, och efter det blir det kvällspromenad med Line :D Hörs senare! ♥


Kommentarer
Postat av: nini

Den extra timmen på morgonen brukar göra mej tröttare faktiskt! Så mysko xD



Äntligen är det vår :D

2009-03-18 @ 19:51:26
URL: http://ninichu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0