God morgon!

Äntligen fredag! Om 45 minuter kommer pappa för att lämna av en plattång som lillasyster Marielle lånat, sedan bär det av till centrum för en liten runda på stan med Line. Behöver köpa ett linne, får se om jag hittar något bra! Hoppas det!

Sen ikväll blir det party, party! Ska bli så underbart kul, få träffa folk man inte träffat på väldigt länge. Återkommer med en festrapport såklart ;)

Nej, nu ska jag börja fixa mig iordning inför stan. Orkar inte vara överambitiös idag så kommer se ut som en slashas... men det får man ta igen sen ikväll, haha!

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej, ha så kul ikväll!

Gratulera Daniel från mig!



Det blev inget jobbande idag eller?

Snygg layout förresten! Som vanligt :)

kram

2009-05-22 @ 16:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0