Ny vecka

Vilken mysig helg det har varit! :) Vår syster Sandra och Gustav var hemma i helgen så vi har bara myst och lekt och haft det roligt! Jag tycker det är så kul att vi ses oftare nu för tiden, det är ju inte så lätt eftersom vi bor så långt ifrån varandra :( Men vi får hålla igång besöken till varann! :)

Den här veckan kommer bli härlig, jobbar måndag till onsdag, sen får vi se om det blir jobb på klämdagen fredag. Hoppas inte.. usch vad man skäms för att säga så, men det är ju så härligt att vara ledig. Blev erbjuden att jobba på Konstarkivet då med, men det blir för stressigt eftersom jag skulle då sluta kl 17 och jag ska iväg på kvällen. Kia var hos mig idag och utbildade mig lite inom skatt och moms (rena djungeln må jag säga!) och det var helt underbart att känna hur det plötsligt började klarna! Tack så mycket Kia! :)

På fredag ska min kompis Daniel ha födelsedagsfest, ska bli så sjukt kul! Så imorgon blir det att inhandla en present och något nytt att ha på sig, kvällen till ära :D Ska ta med mig kameran till festen och ta en massa kort! (borde dock inte lova nåt, det sker ju då och då att kameran ändå glöms hemma eller blir liggandes kvar i väskan för att man glömmer bort det, morr) Men ska verkligen försöka denna gången! :) Och jag längtar med så sjukt mycket tills nästnästa helg, då bär det av till den kungliga huvudstaden! Från början var det ju tänkt att vi skulle se Tegomass, men tyvärr så ställde dom in :( Men vi åker dit ändå för att hälsa på Sandra, Jan och systersonen! Och festa ska vi göra, så det står härliga till! Vore skoj att ta värsta bar-rundan :) Vi får se vart pengarna räcker till! En sak är iallafall säkert, jag tänker inte sluta dansa förrän solen gått upp!

Vad tyckte ni om Eurovision då? Jag hade nästan på gett upp hoppet efter första röstningen haha! Dock är jag mycket nöjd med den vinnande låten, den är ju så sjukt svängig alltså! Heja Norge! :D Gillade även Bosnien, Estland, Grekland osv. Det var bara ett par stycken som jag inte gillade iår, faktiskt!

Men! Vilken besvikelse i Robinson 2009! Världens sötaste Lukas åkte ju ut! :( Vem tusan ska jag heja på då..? Jarmo eller Erik är nog de bästa överlevarna som är kvar nu!

Nej, nu ska jag hoppla in i duschen! Hoppas ni alla hade en underbar dag och en underbar helg! Puss på er alla! ♥

Kommentarer
Postat av: Ani

ÄLSKADE EUROVISION I ÅR! ♥

Gaaaaalet många bra bidrag!

2009-05-18 @ 23:19:42
URL: http://lilychouchou.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oh god Norges låt va något av det sämsta jag hört. Jag tycker faktiskt att Sveriges va bäst av alla. Hon va så duktig. Norges artist såg ju inte riktigt klok ut. XD Äntligen ett röstningssystem där dom inte bara röstar på sina grannländer, fast istället blev det fullkomligt kaos och tråkigt.

Tror nog det va det tråkigaste ESC hittills. Va ju inte ens spännande. JAg slutade kolla i röstningen. XD

2009-05-19 @ 12:00:30
Postat av: Sofia

oj det va jag som skrev anonymt. XD

2009-05-19 @ 12:00:52
Postat av: Jaedze

Jag håller med sofia...man visste vinnaren efter tredje landet, så det va hur tråkigt som helst, dom måste ta bort expert röstningen bläää...



min favvo va med bosnien hihi och sen också estland...



vad roliga dagar du har framöverrr, jag har bara denna helgen planerad som kommer, sen ganska trist hehe, men jag hoppas du får det megakul i sthlm sen!!!

2009-05-19 @ 16:08:36
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: Line

-läser kommentarer ovan- Men kan folk sluuuuuta dissa Norge!! Låten e bra, så det så :P



Vilka festhelger vi har ramför oss! Så himla skoj :D



Attan då att Lukas åkte! =( Ohh nu är det inte långt kvar! HEJA JARMO!

2009-05-19 @ 19:51:17
URL: http://ninichu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0