4-1 till Sverige

...men ändå inget VM-slutspel för oss :( Så otroligt synd! De spelade så sjukt bra idag, jag blev alldeles paff när jag såg alla snabba kontringar på slutet! Vanligtvis är de ju lite försiktiga och kör på säkra passningar så vi chockade nog Albanien lite där på slutet - Anders mål var ju helgrymt! :D Synd att vi inte får se mer sånt här i VM nu :( Men Zlatan-biased som jag är, så hade jag ju velat se ett grymt Zlatan-mål nu i sista matchen! Även om kommentatorerna sa att han inte riktigt spelade till 100% var han ändå duktig (Zlatan-biased, som sagt ;D) Så nu när Sverige är ute ur VM så ska jag nog heja på Argentina :D Vilka hejar ni alla på nu? :)

Här i denna artikel från Aftonbladet kan ni alla rösta hur bra ni tycker alla spelarna var! Jag ger högsta poäng till Olof Mellberg, Anders Svensson och Markus Berg. Heja heja!

Resten av kvällen ska jag lyssna på bra musik och försöka bota en envis yrsel med att dricka en massa vatten. Yrseln har hängt i i ett par dagar nu.. jobbigt. Ska försöka gå och lägga mig lite tidigare idag! Hoppas ni alla har en fin kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: jaedze

Det va inte Sverige som spelade bra, det va Albanien som va dåliga hahahaha!! Albanien e ett av dom dåligaste lagen, klart det blir 4-1. Varför blev det inte det på Danmark....Sverige e inte så bra denna VM!! Vilket bevisar varför dom inte e i VM,,,,gggrrrr man blir såååå arg...borde inte kollat hahahaha...jag ville med se mer av Zlatan juuu....T_T Han e en av minna favvospelare oxo T__T Asså ggggggrrrrrrrrr, bra att coatchen ska avgå, allt e hans fel,,,Sverige blev dåliga när han kom. Zlatan ville inte ens spela mer om han va kvar hahahaha....



Men synd iaf...man får heja på andra...ohhh så du ska heja på Argentina?? Bra laaaag^^ Jag själv ska hejja på mitt andra favvolag Brasilien (om dom nu kommer med). Oj långt inlägg....blev sur så jag fick ur mig massa (sorry för detta kanske onödiga inlägget XD)

2009-10-15 @ 00:07:19
Postat av: Jae

PS: Oj varför blev det understruket där....oops ignonera hahaha

2009-10-15 @ 00:08:39
Postat av: jaedze

Klaaart dom va bättre såå, men man kan också göra bättre ifrån sig, och bättre tricks o grejer när det andra laget e så pass mycket sämre, tror inte dom skulle kunna utföra sånt här om dom tex spela mot Portugal...



Jaaaaa jag vill med ha Henke Larsson som för.kap. HEJA HENKEEE!!!

2009-10-15 @ 00:23:45
Postat av: Marielle

Ursäkta mig lite, men Sverige spelade VISST bra denna matchen, det är en av deras bästa matcher!



Jag tyckte iaf att grabbarna gjorde skitbra ifrån sig, jag är jättestolt! Och även om vi inte nådde VM har vi ändå de snyggaste killarna haha! XD



Hmm.. jag hejar nog på Tyskland nu. Heja Klose! XD

2009-10-15 @ 01:04:52
Postat av: jaedze

Hehe yaaaay!!! Nu får vi heja på dom lagen som e kvaaaar hihihihi....hoppas på det bästa...så VM blir lite roligt iaf.

2009-10-15 @ 10:39:04
Postat av: Line

Håller med Marielle, vi spelade väldigt bra igår! Var härligt att se bra fotboll för en gångs skull, inte bara massa säkra passningar o fjutt... XD;; Synd att vi tände till så sent =(



VM kommer bli aaaastråkigt nu, ska inte heja på nån! Men jag kommer väl kolla Tyskland... XD



Nehej, Sverige! Nästa gång måste vi våga mer! Kolla bara på Anders Svensson, det går ;)

2009-10-15 @ 12:32:04
URL: http://ninichu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0