Djupdykning i garderoben

Ikväll blir det lite förfest hemma hos syrran och sedan blir det en sväng till Harrys, och eftersom jag verkligen måste hålla mig från att köpa nåt nytt plagg så har jag åter gett liv åt uttrycket "en garderob full av kläder, ingenting att ha på sig" (skrev en kläd full med garderober först, förvirrad? Haha!) Men får väl plocka ut festkläderna och testa lite olika kombinationer. Vem säger att man inte kan göra något nytt av nåt gammalt? ;)

Snart ska jag äta lite och ta en kopp kaffe så jag blir en med min envisa sömnighet! Kan ju inte gå runt här och dega ;) Tjingeling så länge!

Kommentarer
Postat av: sandra

ha så kul! här i stuvsta blr det familjmys hemma :)

kram

2009-10-16 @ 18:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0