Dagen före fredag, yey!

Idag mår jag bra mycket bättre, yrseln verkar ha gett med sig nu :) Blev en god frukost, äggröra med en morot. Har också tagit hand om alla disk jag hade, likabra att göra det direkt när städmanin har infunnit sig haha! Nu sitter jag här och lyssnar på bra musik och ska snart koka upp lite kaffe, mums! ♥

Idag är det tvättstugan som gäller från kl 13-16, så ska snart bege mig dit. Resten av dagen är oplanerad, just the way I like it, hehe. Hoppas ni alla har en bra dag! ♥ Solen skiner som bara den, men gissar på att det är riktigt kallt ändå. Har läst att det snöat på ett flertal ställen i Sverige, nog för att snö är mysigt men är nog inte riktigt redo för snön ännu hehe!

Nu ska jag börja förbereda tvätten lite - men ses säkert senare igen. Tjingeling!

Barca - Valencia på lördag! Yeey!! ♥


Kommentarer
Postat av: Marielle

Vad bra att du mår bättre nu! Hoho det är så skönt med oplanerade dagar, bara att slöa! XD



Oh match! Heja Zlatan! :D

2009-10-15 @ 12:54:48
Postat av: Line

Hör yrseln fortfarande ihop med kaffe (eller bristen på...) ? ^^;;;



Undrar när snön kommer... :P



Oh match, vad spännande! :D

2009-10-16 @ 11:20:41
URL: http://ninichu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0