Fullt upp

Puh, haft fullt upp idag. Informationsmöte på Arbetsförmedlingen och sedan ett ärende till lilla muséet för att hjälpa dom med ett databekymmer. Fick även lite helgjobb och det är jag mycket tacksam för! :) Trivs superbra där och all inkomst är mycket välkommet just nu, hehe!

Hade lite filmkväll med syrran också, vi såg Dick and Jane med underbara Jim Carrey. Av någon märklig anledning har jag alltid slumrat till när jag ser den filmen men idag såg jag hela, haha! Fattar inte varför, Jim Carrey är ju världens bästa skådis! Jag har nog helt enkelt lyckats tima det fel och se den när jag varit extremt trött, haha! Men kan iaf rekommendera den starkt! Härlig film! :)

Dags att bege sig tillbaka till TVn. Passar på att blogga lite i pauserna på The Mentalist. Superbra serie btw!


Den stilige mentalisten, hehe!

Kommentarer
Postat av: jaedze

Vad trevlig dag du hade hehe^^ Förresten fixade du det med akassan?



Jaaa extra jobbdagar e alllltid bra, själv ringde min chef o jag fick jobba 3 dar denna veckan!

2009-10-20 @ 21:44:49
URL: http://jaedze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0