Härlig helg väntar


Tur att man har tvättstugan idag, haha! Förhoppningsvis kan talesättet "Rörigt skrivbord, mental ordning" även tillämpas på en rörig klädhög :P

Idag är det tvättstugan som gäller, sedan ska jag bege mig till centrum och inhandla lite gott inför lördagkväll! Line och Marielle ska på konsert, men jag ska till Harrys! Tesa kommer hem från Göteborg så då ska det ut och dansas! ;D Attsingen vad skoj det ska bli! :D ♥

Och imorgon fredag drar jag och lillasyster Marielle till Växjö för att hälsa på våra underbara vänner där, ska bli galet skoj! :D ♥ Hemma igen runt kl 14 på lördagen, så det blir lagom att börja förbereda inför kvällen! Sedan på söndagen ska jag jobba, så har en fullspäckad helg framför mig! :D

Kommentarer
Postat av: jaedze

Yaaaaaaaaaaay imon gäller deeeeet!! Längtaaaaar!!!

2009-10-22 @ 18:42:43
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: Line

Verkligen späckad helg, alltså! :D

2009-10-22 @ 21:45:34
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: sandra

hoppas du hade en bra helg!

kram

2009-10-27 @ 20:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0