Koffein-beroende?


Favorit höst-outfiten mån tro? :)
Skinnjacka - H&M
Skjorta - Second Hand
Halsband - H&M
Stövlar - SkoTrend


Händelserik dag idag? :) Har varit två gånger på Vårdcentralen, allting gick bra, frisk som en nötkärna förutom lite huvudvärk och är lite trött. Märkte att huvudvärken försvann avsevärt efter att jag tog en STOR kopp kaffe, vilket fick mig att fundera lite... Koffein-beroende much? :O Men det är ju så gott, gott, gott!

Snart ska jag och Line springa till affären och inhandla lite gott till fotbollsmatchen ikväll. Även om vi förlorade mot Danmark finns det ju en liiiiten chans att vi ändå går till VM och den lilla chansen håller jag fast vid! Heja heja!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Men fy vad snygga kläder du har!! stänger av datorn i ren protest Ge mig alltihop! XD



Oh! Vilken himla tur att allt gick bra. <3



Heja heja! Hoppas verkligen att mirakel sker ikväll!

2009-10-14 @ 18:54:58
Postat av: jaedze

Ohhh verkligen megasnygga kläder!!!



Synd att Sverige e ute nu, men det va väntat tyvärr T__T

2009-10-14 @ 22:35:09
Postat av: sandra

skönt att det gick bra på Vårdcentralen, vad sa de om fläcken?



snygga kläder!

2009-10-14 @ 23:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0