Livets pussel

Uppdaterade bloggen med en ny layout, jag blev riktigt nöjd! Den föreställer Sam och Dean Winchester och ängeln Castiel från bästaste TV-serien Supernatural. Texten från Viva la Vida, en låt som man hört hundratals gånger men som på något sätt har blivit superbra nu. ♥

Det är nog många pojkbands-fans vars hjärtan har smärtat de senaste två dagarna :( Jag och mina systrar blev väldigt chockade när vi hörde om Stephen Gatelys, en utav Boyzones sångare, tragiska bortgång igår. Jag växte upp lyssnandes på pojkband, och Boyzone är en del av det pussel som formade mitt tidiga tonårsliv. Jag skickar mina tankar till Stephens familj, släkt och vänner. Boyzone ♥


Det blir ett kort inlägg idag, men ska försöka uppdatera oftare nu. Hoppas ni alla mår bra! ♥

Kommentarer
Postat av: Marielle

:(

2009-10-12 @ 17:39:39
Postat av: jaedze

Oj jag visste inte heller, väldigt tråkigt att höra T__T

2009-10-12 @ 18:12:28
Postat av: Line

Så fin layouten blev! SUPERNATURAL ♥



RIP Stephen T__T

2009-10-13 @ 19:27:09
URL: http://ninichu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0