Dags för fredagsmys

Lite fredagskvällsuppdatering! De flesta är säkert ute och partajar nu, men jag valde att ta det lugnt denna mysiga kväll. Var på Preem med syrran och handlade lite gott, sedan slängde jag mig i soffan och satte in Pirates of the Caribbean - At World's end i DVDn. Grymt bra! Har sett den förut, men hade glömt typ allt som hände i den, haha! Började fundera på om det ska bli en fyra? Visst ska det väl bli det? Sånt här brukar jag veta, haha! Men ser ingen info om det på Internet Movie Database, så kanske inte.. Attsingen! Får hoppas på en åtminstone.

Nu ska jag surfa vidare och kolla upp TV-tablån. TV-kväll all the way, hehe! :D Hoppas ni alla har en go fredagskväll!


Yo ho på er alla, höhö. :D

Kommentarer
Postat av: Line

A pirates life for mee~~! :P Det kommer en fjärde film! Typ 2011... XD

2009-08-14 @ 23:28:40
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: emma

hej hur är det? =)

2009-08-15 @ 13:12:42
URL: http://ovanligatjej.blogg.se/
Postat av: Anica

TV-kvällar kan vara riktigt mysiga, allt beror ju på vem man är och vad man ser på. Låter som att det blev roligt sen iaf :D ♥

2009-08-15 @ 16:50:26
URL: http://lilychouchou.blogg.se/
Postat av: Jaedze

Svar: Men det festlivet i STHLM e inte samma som den i Bosnien. Balkan har en egen stil po sont...har stenger det aldrig...iSTHLM e affererna oppna till 6-8 men har stenger det aldrig..har gor barnfamiljer ute kl 23.00 och ater glass!!! Jag kommer sakna detta utelivet!!

2009-08-15 @ 17:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0