produktiv

Ska strax ner till tvättstugan så det blir ett kort litet inlägg idag. Har varit och ätit kinabuffé med syster Line, det var riktigt gott! ♥ :D Sånt där som man måste få unna sig ibland! :) Tog också hand om min baota-hög med räkningar (hiskeligt var många det var denna månaden) och sedan har jag kollat lite efter jobb. Tror dock att jag ska vänta med att söka på riktigt tills jag har kommit hem ifrån Spanien! Är på jakt efter ett jobb på deltid eftersom jag har företaget också, så jag är lite rädd att det blir för mycket jobb om jag skulle ha ett på heltid. Men man får ta det som finns helt enkelt! Det kryllar ju inte av jobb nu! :(

Imorgon åker jag ut på landet till föräldrarna och lillasyster Marielle! :D Tillbaka igen i lägenheten på fredag! Då ska jag träffa kompisarna, åka till Öland med Line och Marielle på lördagen och sedan när jag är hemma drar jag och Tesa till Harrys och festar loss! ;D

Nej, nu är det dags för tvättstugan! Ha en trevlig kväll allihopa! ♥

Kommentarer
Postat av: Tesa

Hej hej! Va roligt det ska bli med lite utgång, igen :D Får hoppas bussen din inte blir allt försenad hem, då blir det till att förfesta snabbt, hehe. Sköt om dej! Puss

2009-08-25 @ 21:12:14
Postat av: Line

Vad goooott det var! :P Man klarar sej hela dan på den buffén! XD

2009-08-25 @ 21:22:49
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: sandra

oh vad ska ni göra på Öland?



Vi får äta buffé i bredaryd snart igen också!



2009-08-25 @ 22:34:19
Postat av: Kaksimas

Var med från början, få massor med nya besökare till din blogg med den nya blogglistan:



http://blogglistan.kaksimas.se

2009-08-26 @ 16:41:57
URL: http://blogglistan.kaksimas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0