Return of sommarvärmen


I'm in your faaaace, typ! Och som vanligt ser min näsa större ut än vad den är? Asch, struntsamma!

Idag hade vi mer tur med vädret! Jag och Line satt ute och solade i 2 timmar (med solskydd på oss förståss! Viktigt!) och fick lite färg. Tycker det är svårare än vanligt att få färg i år! Men får förlita mig på att brännan blir bättre i Spanien ;)

Var precis borta vid stationen och träffade en kompis som hade tågbyte i lilla staden här :) En halvtimme hade vi på oss, så vi pratade och kikade på kort. Jättemysigt! ♥

Imorgon drar jag till Växjö! :D Ska träffa mina vänner och gå på Rix FM Festival. Ska bli superkul! :D ♥

Hoppas ni alla har en trevlig kväll! Pussss!

Kommentarer
Postat av: Jaedze

Vi kommer ha så kuuuul!! Lääängtar!!

2009-08-06 @ 21:34:19
Postat av: Line

SOOOL! :D Hoppas det fina vädret håller i sig nu ^^

2009-08-06 @ 22:30:12
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: Ani

Det kommer bli så kul idag & jag har t.o.m bokat bord åt oss på Maido! ♥ :D

2009-08-07 @ 12:50:05
URL: http://lilychouchou.blogg.se/
Postat av: sandra

Ha det så bra i Växjö nu!



kram

2009-08-07 @ 15:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0