290709

Även om jag inte har något jobb att traska till nu, så gick jag dock upp i vettig tid iallafall, hehe. Men har haft lite att göra med företaget idag, hjälpte en kund över telefon med en uppdatering av en hemsida jag gjort till dom. Det är bra att man har någon inkomst iallafall, även om den inte är så stor :) Idag har jag tvättstugan tills kl 19, sedan ska jag bege mig till Line. Vi ska titta på Narnia - Prins Kaspian! :D Ska nog minsann inhandla lite chips innan dess tror jag. Är så galet sugen!

Hoppas ni alla har en trevlig kväll :) Pusss! ♥

Kommentarer
Postat av: Line

Lite Narnia är aldrig fel... :P

2009-07-30 @ 10:13:42
URL: http://ninichu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0