Mycket på TV

Huamej, såg nyss filmen Dolt under ytan på TV. Sådana läskiga filmer borde man inte se när man är själv, usch usch! Som tur är har man ju sett den förut, så man var lite förberedd på vissa saker iallafall :) Den är väldigt bra!

Spenderade 4 timmar idag på jobbet, sedan traskade jag till Line där vi åt spaghetti och köttbullar, och sedan jordgubbar till efterrätt, mums! ♥ (tack så mycket Line, jag ska bjuda tillbaka hihi! ♥ :D) Vi tänkte gå och posta ett brev åt Line men då började det minsann mullra på himlen :O Så vi vågade inte!

Kl 21 var det dags för en ny TV-serie på SVT1, Being Human hette den. Den var jättebra! Handlade om 3 vänner, en vampyr, en varulv och ett spöke. Väldigt ovanlig story, sånt gillar jag! Och vampyrer är ju verkligen "på modet" nu typ. Beror hysterin på Twilight tro? Hihi!


Avslutar med lite bilder. Jag på jobbet, och sedan hemma. Halvt osminkad, men låt gå!



Kommentarer
Postat av: Line

Tack för en trevlig kväll! :D Söta bilder ^^ ♥

2009-07-06 @ 09:20:51
URL: http://ninichu.blogg.se/
Postat av: katarina

jag har oxå svårt att fatta vad som har hänt :( Tack, det är det minsta jag kan göra för en stor legend ♥

2009-07-06 @ 13:59:51
URL: http://areyouserious.blogg.se/
Postat av: Fresh Design

Hej! Behöver du ny design till din blogg? Vi erbjuder både färdiga mallar och helt personliga designer efter dina önskemål. Kika gärna in, gillar du vårt arbete och har din tro inom oss, så hör gärna av dig med din budget och dina önskemål!

2009-07-06 @ 15:25:59
URL: http://freshdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0